Shop Mobile More Submit  Join Login
Ctenophorae 07/09/14 by Slugbox Ctenophorae 07/09/14 by Slugbox
ctenophorae.com/

Look at these nerds. Nerds everywhere. What are you even doing. Frog Inc is fun to draw. Rae is also fun to draw. Nellko and Cteno are losers though. Also drawing food and drink is hard. But I was hungry.

And don't forget to grab your Meat Tube shirt. Perfect for summer. 

PRAISE TUBE MEAT by Slugbox
Add a Comment:
 
:iconewedscdedsaddsda:
ewedscdedsadDSDA Featured By Owner Nov 17, 2014
 WARNING IF YOU STOP READING YOU WILL DIE TONIGHT. Hi im Mike. Im 11 years old but im dead now, I had no friends…
If you do not post this to 20 pictures you will die tonight at exactly 11:59pm.
DONT BELIEVE ME?

A guy named Jake read this and laughed later that night I took a knife
out of his kitchen and stabbed him to death. You dont wanna be Jake do
you?

A girl named Sandra read this and only posted it to 10 pictures
SILLY
GIRL SHES ONLY 11 BUT OH WELL. That day she saw me and ran to her
grandmas house…She asked her could she use the bathroom…but guess what I
was already there
Shes now in a coma.

A smart guy named Phill read this and posted it to 20 pictures because he was scared... The next morning he won the lottery
And his Girlfriend accepted his marrige.

0 pictures-Death
10 pics-Coma
20-Pics somthing good will happen. TIC TOC OMG TRY THIS!!!!!!!!!!! IT REALLY WORKS
YOU HAVE TO READ THE WHOLE THING OR IT WON'T WORK!!!
Reply
:iconwolvezbyte:
WolvezByte Featured By Owner Mar 28, 2015  Hobbyist Digital Artist
another one? I died 34 times already. stop it
Reply
:iconniksmom1:
niksmom1 Featured By Owner 3 days ago  Hobbyist
....Wow,you are really strong if you dies 34 times,you should join the army.XDDDD
Reply
:iconmarysewable:
Marysewable Featured By Owner Mar 9, 2015  Student Digital Artist
Can you not
Reply
:icongalaxymonsterr:
Galaxymonsterr Featured By Owner Aug 17, 2014  Hobbyist General Artist
Shouldn't Cteno stay away from beach planets? Whouldnt she melt if she was attacked by a rouge squid? So I guess the need for alcohol is too great...
Reply
:iconverdeneonthemix:
VerdeNeontheMix Featured By Owner Aug 5, 2014  Hobbyist General Artist
Lolololololol. That is so fuunneh.
Reply
:icondaywalkerrl:
Daywalkerrl Featured By Owner Jul 31, 2014
jajaj lol xD
Reply
:iconluniziapastel:
LuniziaPastel Featured By Owner Jul 21, 2014
:I Boobs....
Reply
:iconjanus-006:
janus-006 Featured By Owner Jul 21, 2014  Hobbyist Artist
Beaches look so inviting right now... I desperately need warmth! Stupid winter spent in an already cold workplace...
Reply
:iconagarc123654:
agarc123654 Featured By Owner Aug 5, 2014
can we plz trade places i live in like 100 degree heat
Reply
:iconjanus-006:
janus-006 Featured By Owner Aug 5, 2014  Hobbyist Artist
It gets very hot here in summer... Probably around those temperatures.
Reply
:iconsuiish:
Suiish Featured By Owner Jul 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
MEat tubes haha i love Nellko, eve if you say she is a loser <3
Reply
:iconhowlthrug:
Howlthrug Featured By Owner Jul 16, 2014
Meat tubes?
Reply
:iconthislazypanda:
ThisLazyPanda Featured By Owner Jul 17, 2014  Hobbyist General Artist
Hot dogs, duh c: or maybe sausages in general, I'm not sure.
Reply
:iconbluedrangon123:
bluedrangon123 Featured By Owner Jul 16, 2014  Student Traditional Artist
Sorry not the right emjio :)
Reply
:iconbluedrangon123:
bluedrangon123 Featured By Owner Jul 16, 2014  Student Traditional Artist
That's cool :D
Reply
:iconwhaledoctor:
WhaleDoctor Featured By Owner Jul 16, 2014  Hobbyist General Artist
I personally don't like meat tubes. O.O
Reply
:iconfygo369mfd:
FYGO369MFD Featured By Owner Jul 16, 2014  Hobbyist General Artist
Ahh GAYY... uh.. wut?
Reply
:iconwhaledoctor:
WhaleDoctor Featured By Owner Jul 17, 2014  Hobbyist General Artist
You just made this awkward. I was talking about hot dogs! ):/
Reply
:iconfygo369mfd:
FYGO369MFD Featured By Owner Jul 19, 2014  Hobbyist General Artist
You're welcome girl? guy? wut still...
Reply
:iconfoxx-glove:
Foxx-Glove Featured By Owner Jul 16, 2014
her left boob looks more than bad, she needs to find a swimsuit that fits -.-
Reply
:iconcalaca35:
Calaca35 Featured By Owner Jul 16, 2014
This is pretty cool.
Reply
:iconshakirashowhip102:
shakirashowhip102 Featured By Owner Jul 16, 2014
Shakira Sexiest Performance hip dance in Closing Ceremony
tinyurl.com/mptqt7x
Reply
:iconkinkinzten:
Kinkinzten Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist General Artist
Gotta love those meat tubes.... & awe; Frog Inc looks really really cute! :iconadorableplz:
Reply
:iconsnyslon93:
Snyslon93 Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist General Artist
Tube meats lol
Reply
:iconstargazerdesign:
StargazerDesign Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist Interface Designer
WHERE DO I SIGN UP?! :D 
Reply
:iconndrn:
NdrN Featured By Owner Jul 15, 2014
Very nice! ;)
Reply
:iconconej0s:
Conej0s Featured By Owner Jul 15, 2014
the first girl has peculiar proportions (it's not her boobs, actually, it's her head)

but this is really cute otherwise.
Reply
:iconmarblesfound:
MarblesFound Featured By Owner Jul 15, 2014
meat tubes hahaha
Reply
:iconshimoyaki:
shimoyaki Featured By Owner Jul 15, 2014
lol best thing... this was on the dA front page BEFORE i signed in...
so many people will be exposed to Slug's world that have no idea what they are getting into
that made my day!
Reply
:iconmaliceintheabyss:
MaliceInTheAbyss Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist General Artist
Best. Empress. Ever.
Reply
:iconziggy-foxcat:
Ziggy-FoxCat Featured By Owner Jul 15, 2014  Student Digital Artist
Drunken Cteno?
Oh god.
Reply
:iconmiere93:
Miere93 Featured By Owner Jul 15, 2014
yay meat tubes!
Reply
:iconseebop:
seebop Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
I WANT THIS TO BE REAL!!!!
Reply
:iconmikkillerib:
Mikkillerib Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist General Artist
The last panel is goddamn adorable. Also, I'd love to live on that planet.
Reply
:iconk4nk4n:
K4nK4n Featured By Owner Jul 15, 2014
I must say, those 'meat tubes' are making me hungry.
Reply
:iconalcione:
alcione Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
i will Fuck her! she is sooooo HOT
Reply
:iconxxjustforfunxx:
xXJustForFunXx Featured By Owner Jul 15, 2014
And they aren'T happy that they have a whole beach for themselves XD
Reply
:iconangryfrenchkanadian:
AngryFrenchKanadian Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist General Artist
When in doubt, single biome planets are the way to go.
Reply
:iconmrholister:
MrHolister Featured By Owner Jul 14, 2014  Hobbyist Digital Artist
I DEMAND you have a picture with suggestive fighting over said meat tubes. Chicks fighting over phallic processed meat is all the rage these days Slug.
Reply
:iconwanderer619:
Wanderer619 Featured By Owner Jul 14, 2014
D'aaaw C:
They so cute
Reply
:iconmalphlink:
MalphLink Featured By Owner Jul 14, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
Does Alcohol not affects Cteno structure?
Reply
:icondjgaijin:
djgaijin Featured By Owner Jul 14, 2014
Nellko is all about putting huge tubes of meat in her mouth.
Reply
:iconarcanumtwilight:
ArcanumTwilight Featured By Owner Jul 14, 2014
:heart: O///w///O
Reply
:iconleggodt1:
LEgGOdt1 Featured By Owner Jul 14, 2014
Cteno and Nellko just died and gone to heaven. 
Reply
:iconsparklycupcake03:
sparklycupcake03 Featured By Owner Jul 14, 2014
Hey! You do grammar good too! YAY YAY YAY YAY YAY!
Reply
:iconleggodt1:
LEgGOdt1 Featured By Owner Jul 14, 2014
Thank you very much. 
Reply
:iconsparklycupcake03:
sparklycupcake03 Featured By Owner Jul 14, 2014
Your very welcome.( hey............do you like candy?). *slips back into shadows*
Reply
:iconleggodt1:
LEgGOdt1 Featured By Owner Jul 15, 2014
Yeah unless it not what I think you're meaning as in the other type of candy and if that is so then no. 
Reply
:iconsparklycupcake03:
sparklycupcake03 Featured By Owner Jul 15, 2014
What other type of candy!?!?!
There shall only be one type of candy!!!!!! EVER!!!!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 14, 2014
Image Size
893 KB
Resolution
709×1300
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
40,075 (11 today)
Favourites
1,850 (who?)
Comments
85
×